Saturday, July 24, 2010

Äratus 6.20, lennujaamas 7.00 - Tallinna Lennujaam oli meeldivalt tühi ja ma olin asjata nii palju varem tulnud, nii siis veetsin kuni 8.00 -ni aega tutvudes uuenenud lennujaamaga. Mulle täitsa meeldis uuenenud lennujaam, kuigi kohati näis ehitus pooleli olevat... aga vähemalt oli juurde tekkinud poode, kust ma leidsin isegi 12 kr maksva Kellukese limonaadi - olin juba valmistunud, et pean dehüdraatumise vastu omale vedelikku hinge hinnaga lunastama. Esmakordselt Tallinna Lennujaamas toimus lennukileminek minu jaoks bussi vahendusel. Air Balticu Fokker 50 oli väike nagu buss, inetu nagu Lasnamäe majad ning teenindus ülbe ja ükskõikne - näiteks oli minu pileti peal kirjas koht 7E, aga E kohtasid üldse polnudki lennukis olemas ja kui ma stjuuardessilt selgust pärisin, siis ta ütles, et mis vahet, kuhu sa istud. Muidugi lätlased polnud viitsinud isegi eesti keeles "tere" ütlemist õppida, siis ma muidugi meelega ütlesin neile pärast mitte "baldijas" või muud sarnast, vaid HEAD AEGA. Riia lennujaam oli juba pisut suurem ja oluliselt rahvarohkem - näib, et Air Balticu rahaahned võtted ongi Estonian Airilt kliente röövinud. Muidugi oli neil jäänud läbi mõtlemata, et suur hulk reisijaid sooviksid lennujaamas ka pisut jalga puhata ja seda mitte põrandal ja radikate peal, vaid siiski toolidel. Järgmise lennuni oli mul 2 tundi, õnneks läks aeg lavashivõikut süües ja raamatut lugedes kiiresti. Jällegi bussiga lennuki juurde, aga lennuk oli hoopis CarpatAir. Ma juba mõtlesin protestima hakata, et ma lendan Berliini, mitte kuskile Rumeeniasse, aga CarpatAir oli ennast lihtsalt Air Balticule allutanud. Vähemasti oli see lennuk suurem ja lausa nahkistmetega ja mul vedas nii palju, et istusin oma kolmekohalises reas üksi, kuigi ülejäänud kohad lennukis olid viimseni täis. Sain isegi tukkuda. Aga üldiselt möödusid mõlemad lennud positiivselt - ükski titt ei karjunud ja kõrvad valusasti lukku ei läinud.Pagas tuli ka õigel ajal ja midagi kohvris katki ega kadunud polnud. Riia lennujaamas oli naljakas aga see, et oma 5-6 lennukit ootasid üksteise sabas, et õhkutõusmisrajale saada, kuhu vahepeal mõni lennuk veel maandus ka - tekib küsimus, kas neil ainult üks rada töötabki seal?

No comments:

Post a Comment