Friday, October 26, 2012

Ei suju need asjad välismaaga

Njah, Saksamaaga läks asi nii nagu läks. Täna oli plaanis Milanosse minna nädalaks enne, kui korraliku töö leian ja puhkus enne suve ei saabu. Milano jõudis mulle nii lähedale, et olin juba lennujaamas ja boarding oli ka ära toimunud, kui öeldi, et lend lükatakse edasi. Kui kaks tundi ootamist oli möödunud, teatati, et lend on tühistatud. Asenduslendu ette ei nähtud. Meid teenindama pidanud lennuk maandus kehvade ilmastikuolude tõttu Riias ja lendas, vaatamata siinsetest itaallastest reisijate nõudmisele reisijad Riiga viia, tühjalt tagasi Milanosse. Järgmine lend oleks pühapäeval, kus olid mõned vabad kohad, aga kui ma koduteel 1,5 tundi nr 65 bussis Sõjamäel vangis istusin, tegid kojuigatsevad itaallased piletite osas puhta töö, nii et isegi teisipäevasel lennul kohti polnud. Seega ei ole mulle ilmselt välismaal viibimine sel aastal ettenähtud. Praegu tunnen kaasa Maarjale, kellega pidime Milano rongijaamas täna kohtuma. Kahjuks selgus lennu tühistamine alles siis, kui ta juba rongiga Saksamaalt Milanosse teel oli. Ma loodan, et Maarja selle öö üle elab ja homme otsustab, kas tahab üksi Milanot avastada või suundub tagasi Saksamaale.
Sellist asjade kulgu poleks ma küll ennustada osanud, pigem kartsin, et Maarja rong mingil põhjusel Milanosse ei saabu.

No comments:

Post a Comment